چرا محتوا برای موتورهای جستجو پادشاه است؟

چرا محتوا برای موتورهای جستجو پادشاه است؟

چرا محتوا برای موتورهای جستجو پادشاه است؟

چرا محتوا برای موتورهای جستجو پادشاه است؟

چند سال پیش اگر وب سایتی داشتید که می خواستید آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید ، تنها کاری که می بایست انجام می دادید این بود که ، سایتتان را با کلمات کلیدی زیادی پر می کردید، حتی لازم نبود که کلمات کلیدی شما مرتبط باشد. بسیاری از صاحبان وبسایت ها از این ویژگی بهره مند شدند و سایت های خودشان را با کلمات کلیدی نامناسب پر کرده بودند تا رتبه بهتری کسب کنند. هدف آنها تبلیغات در وبلاگ ها یا سایت های خود بود و به بازدید کنندگان یا خوانندگان اهمیت نمی دادند. در نتیجه بازدیدکنندگان از این سایت ها بیش از یک بار بازدید نمی کردند. حالا داستان متفاوت است. بخوان تا بیشتر بدانی.

 

امروز “سئو”

امروزه سئو به همان اندازه چند سال پیش ساده نیست. گوگل الگوریتم خود را تغییر داده است و در حال حاضر سایت هایی که از کلمات کلیدی زیادی استفاده می کنند مجازات می شوند. امروزه صاحبان وب سایت ها باید از قوانین و مقررات تعیین شده توسط گوگل در هنگام استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در محتوا که در سایت هایشان منتشر می شوند، پیروی کنند. بنابراین، اهمیت محتوای با کیفیت در حال افزایش است.

 

محتوا و بازدید کنندگان

به گفته کارشناسان سئو و مدیران وب، محتوا پادشاه است. آنچه باعث جذب بازدیدکننده می شود محتوای سایت است. در حقیقت، محتوا اهمیت بیشتری نسبت به محصولات ارائه شده در سایت دارد. بنابراین، اگر مهارت های نوشتاری شما به اندازه کافی خوب نیست، پیشنهاد می کنیم که نویسندگان خوب را استخدام کنید. فقط مطمئن شوید که نويسنده نوشتن محتوای بهینه شده را می داند.

 

کیفیت و کمیت

محتوای وب دارای دو بخش مهم است: کیفیت و کمیت. بگذارید در مورد هر یک از آنها یک به یک صحبت کنیم.

کیفیت به کیفیت محتوا اشاره دارد. مقالات یا محتوا در سایت شما باید عاری از اشتباهات گرامری باشد. علاوه بر این، محتوای باید برای خوانندگان حساس باشد. گذشته از این، اطمینان حاصل کنید که محتوا حاوی کلمات کلیدی مرتبط و آموزنده و جالب است. بازدیدکنندگان باید بتوانند چیزی را از سایت شما یاد بگیرند. به یاد داشته باشید که کیفیت محتوا مهمتر از مقدار است.

همچنین ممکن است به تعدادی از مقالات یا پست های وبلاگ در محتوا اشاره کرد. اطمینان حاصل کنید که سایت یا وبلاگ شما به طور منظم با محتوای جدید به روز می شود. اگر شما مطالب جدید خود را در سایت خود نگه دارید، بازدیدکنندگان دوباره به سایت شما باز خواهند گشت. اما اگر اغلب اوقات به روز رسانی نمی کنید، بازدید کنندگان را از دست خواهید داد.

 

فرکانس

در طول هفته چه تعداد محتوا تولید کنیم؟ نظرات مختلفی در مورد این سوال پیدا خواهید کرد. به گفته برخی از کارشناسان، ارسال یک بار در ۷ روز کافی است. از سوی دیگر، برخی میگویند که ارسال دو بار در روز ایده خوبی است. در واقع، بستگی به نوع سایت شما دارد. با این حال، محتوای استاتیک را می توان یک بار یا دو بار در ۷ روز منتشر کرد. اما اگر هفته ها پست نزنید و سپس چندین بار یک مقاله را ارسال کنید، به هیچ جایی نخواهید رسید.

 

اگر به دنبال مطالب جدید و اختصاصی در مورد بازاریابی اینترنتی ، سئو و بهینه سازی هستید ، پندک را دنبال کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.